Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.12.2022. 12:55
Prodaja motornih vozila: priključno vozilo, Opel Vivaro, Dacia Duster, Škoda Fabia i osnovnih sredstava: uredski namještaj i oprema i računalna oprema
Prilozi:
Broj: 01/P-3085/22
Datum: 01.12.2022. god.
Temeljem Odluke broj 01/1-1093/2021 od 23. studenog 2021., Odluke broj 01/1-161/22 od 24.veljače 2022. ,Odluke broj 01/1-240/2022 od 25. ožujka 2022. godine i Odluke broj 01/1-1117/2022 od 17. studenog 2022. godine raspisujem
NATJEČAJ
o prodaji osnovnih sredstava javnim nadmetanjem
1. Datum javnog nadmetanja
Javno nadmetanje će se održati 08.12.2022. u sali za sastanke Direkcije sa početkom od 11:00 sati.
2. Predmet licitacije
Predmet licitacije su slijedeća osnovna sredstva
LOT 1. MOTORNA VOZILA
RED. BROJ |
MARKA VOZILA |
GODINA PROIZVODNJE |
REGISTARSKA OZNAKA |
STANJE VOZILA |
CIJENA KM |
BROJ ŠASIJE |
ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
1. |
PRIKLJUČNO VOZILO |
1996 |
098 T 993 |
NEISPRAVNO |
10.000 |
W09A10218T0D |
ŠUMARIJA LIVNO |
2. |
OPEL VIVARO |
2008 |
386 T 570 |
NEISPRAVNO |
3.500 |
W0LJ7BCB68Y951396 |
ŠUMARIJA DRVAR |
3. |
DACIA DUSTER |
2012 |
K62 E 545 |
NEISPRAVNO |
6.000 |
UU1HSDACN47519796 |
ŠUMARIJA GLAMOČ |
4. |
ŠKODA FABIA |
2006 |
145 T 103 |
NEISPRAVNO |
1.500 |
TMBPY16Y76S008233 |
ŠUMARIJA GLAMOČ |
LOT 2. OSNOVNA SREDSTVA
REDNI BROJ |
INV. BROJ |
NAZIV OSNOVNOG SREDSTVA |
KOM. |
POČETNA VRIJEDNOST (KM) |
ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
1. |
Vidi napomenu |
UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (neispravno) |
18 |
236,00 |
DIREKCIJA |
2. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
15 |
150,00 |
DIREKCIJA |
3. |
Vidi napomenu |
UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (neispravno) |
5 |
420,00 |
ŠUM. KUPRES |
4. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
4 |
40,00 |
ŠUM. KUPRES |
5. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
3 |
120,47 |
ŠUM. LIVNO |
6. |
Vidi napomenu |
UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (neispravno) |
1 |
10,00 |
ŠUM. LIVNO |
7. |
Vidi napomenu |
UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (neispravno) |
2 |
43,52 |
ŠUM. TOMISLAVGRAD |
8. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
3 |
20,00 |
ŠUM. TOMISLAVGRAD |
9. |
Vidi napomenu |
UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (neispravno) |
2 |
259,24 |
ŠUM. GLAMOČ |
10. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
6 |
560,74 |
ŠUM. BOSANSKO GRAHOVO |
11. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
1 |
10,00 |
ŠUM. DRVAR |
12. |
Vidi napomenu |
RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (neispravno) |
2 |
20,00 |
RASADNIK PRŽINE |
NAPOMENA: Stavke iz LOT 2: redni broj 1. UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (inv. Br.0131-6; 0121-8; 0087-4; 0626; 0619; 0811; 0144; 0210; 0353; 1531; 0017-1; 0923; 1067; 1359; 1422; 1415; 1398; 1512); redni broj 2.RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br1-1073; 1-1099; 1-1081; 1-0378; 1-0435; 1-1112; 1-0852; 1-0238; 1-0156; 1-0263;1-0264;1-1120;1-0869;1-0104;1-0504); redni broj 3. UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (inv. Br.16693; 16625-1;16760; 16689); redni broj 4.RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br.16586; 16697; 16698; 16187-2); : redni broj 5. RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br.0412; 0208; 0383); redni broj 6. UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (inv. Br.0235); redni broj 7. UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (inv. Br.4-0044; 4-0329; ); redni broj 8. RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br.4-0095; 4-0284; 4-0247); redni broj 9. UREDSKI NAMJEŠTAJ I SLIČNA OPREMA (inv. Br.5-0234; 5-0235) red. Br. 10.RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br 6-0121; 6-0078; 6-0351; 6-0153; 6-0351;6-0375) red. Br. 11.RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br . 7-0066), red. Br. 12.RAČUNALNA i SLIČNA OPREMA (inv. Br. 8-0146; 8-0056).
Osnovna sredstva koja su predmet javnog nadmetanja mogu se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 900 sati do 1500 sati na lokacijama koje su navedene u tabelama osim za LOT 1 redni broj 2 kojI se nalazi na lokaciji Direkcija .
- Pravo sudjelovanja
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe koje uplate 10% početne cijene LOT-a za koji daju ponudu na račun 3381502289612538 UNICREDIT BANK D.D. ili na blagajni Direkcije.Za više detalja o oglašenim lotovima kontakt osobe su gosp. Toni Šimić telefon: 034/276-529 i mobitel: 063/351-018.
- Sadržaj ponude
Ponuda se podnosi na originalnom obrascu koji se može preuzeti u privitku ovoga natječaja.Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti u koju se obvezno stavlja i dokaz o uplati 10% početne vrijednosti lot-a za koji se aplicira.
- Predavanje ponude
Svi zainteresirani mogu dostaviti svoje zatvorene ponude sa naznakom „ponuda za licitaciju osnovnih sredstava za redni broj (staviti broj LOT-a i redni broj)“ u Direkciji Kupres u službi Protokola (na ulazu u Direkciju), do dana 08.12.2022. godine do 10:00 sati.
- Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda će se vršiti javno na dan 08.12.2022. godine u 11:00 sati , u Sali za sastanke u Direkciji u Kupresu.
- Kriterij za ocjenu ponude
Kriterij za ocjenu ponude je najbolja ponuđena cijena ispravne ponude. Sve neblagovremene i neispravne ponude neće se razmatrati.
- Zaključivanje ugovora
Sa najuspješnijim ponuđačem zaključit će ugovor o kupoprodaji osnovnih sredstava.Prije zaključivanja ugovora izabrani ponuđač je dužan uplatiti cijelokupan iznos u roku od 3 dana od dana licitacije. U slučaju da ponuđač u navedenom roku ne uplati vrijednost kupljenih osnovnih srestava, smatrat će se da je odustao od ponude i gubi pravo na povrat uplaćene kaucije.
Prilog:
- Obrazac za ponudu
Predsjednik povjerenstva
Toni Šimić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža